Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.superjeans.cz.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na uzavírání kupních smluv mezi společností Investa Prag,a.s., IČ: 64949184, DIČ CZ-64949184, se sídlem Praha 1, Školská 689/20, PSČ 110 00 (na této adrese je pouze sídlo společnosti - není proto možné na tuto adresu posílat vrácené zboží nebo zde zboží vyzvedávat)

(dále jen „Prodávající“) a Kupujícím realizovaných přes Internetový obchod (www.superjeans.cz) Prodávajícího prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku (dále jen „Kupní smlouva“) a jsou jejich nedílnou součástí.

Vztahy neupravené Kupní smlouvou či těmito obchodními podmínkami se řídí Zákonem o ochraně spotřebitele, Občanským zákoníkem a popřípadě též Obchodním zákoníkem.

Registrace zákazníka a její výhody

Každému zákazníkovi našeho e-shopu vznikne registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost účastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány a pravidelné informativní emaily o novinkách.

Cena

Veškeré uvedené ceny v e-shopu jsou v Kč včetně DPH (daň z přidané hodnoty). Nabídka zboží zveřejněná na eshopu www.superjeans.cz a jeho cena včetně případné slevy je platná po celou dobu zveřejnění. Vyhrazujeme si právo na změnu ceny, která je nápadně odlišná od cen běžných na trhu a jejíž uvedení bylo způsobeno chybou.

Způsoby platby

Dobírkou - nerychlejší dodání

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech v internetových obchodech. Zboží Vám zašleme prostřednictvím zvoleného dopravce. Částku za zboží a poštovné zaplatíte až při jeho převzetí řidiči nebo poštovnímu doručovateli.

Platba předem - dodání může trvat o 2 - 3 pracovní dny déle

  • vložením celkové částky za Váš nákup přímo na náš účet, vedený u KB, a.s. 43-6876420277/0100. Jako variabilní symbol, prosím, použijte číslo objednávky, které se dozvíte z potvrzovacího e-mailu doručeného ihned po objednání zboží.
  • bankovním převodem - převodem celkové částky za nákup z Vašeho účtu na náš účet vedený u KB,a.s. 43-6876420277/0100. Jako variabilní symbol, prosím, použijte číslo objednávky, které se dozvíte z potvrzovacího e-mailu, doručeného ihned po objednání zboží.

V případě, že zvolíte platbu předem bankovním převodem nebo vložení částky na náš účet, zboží odesíláme až po připsání patřičné částky na náš účet. Odeslání může trvat 2-3 pracovní dny. Pokud zboží potřebujete dodat rychle, zvolte platbu dobírkou.

Cena poštovného a balného

Zásilkovna.cz

Objednávky zadané do 10 hodin s platbou na dobírku nebo online platební kartou expedujeme ještě týž den. Zásilka bude doručena do výdejního místa nejpozději do 2 pracovních dnů (bez garance).
V okamžiku expedice zásilky Vám na email budou zaslány informace o zásilce s číslem zásilky.
Po doručení na výdejní místo obdržíte SMS a email o možnosti vyzvednutí zásilky.
Zásilka bude na výdejním místě max. 7 kalendářních dnů nebo dle kapacity výdejny. 

V případě, že kapacita Vámi zvolené výdejny je zaplněná, Zásilkovna automaticky dodá zásilku na jiné nejbližší výdejní místo. Tento stav nejsme schopni ovlivnit.

Vyzvednutí na výdejním místě Zásilkovna.cz

Při platbě předem na náš účet nebo online platební kartou je cena poštovného Kč 89,-.
Při platbě na dobírku je cena poštovného Kč 89,- + dobírka Kč 39,-. Celkem Kč 128,-.

Při nákupu nad 3000 Kč je poštovné a balné zdarma při volbě na výdejní místo Zásilkovny s platbou onlina platební kartou nebo převodem na účet.

Doručení na adresu CZ Zásilkovna

Při platbě předem na náš účet nebo online platební kartou je cena poštovného Kč 119,-.
Při platbě na dobírku je cena poštovného Kč 119,- + dobírka Kč 39,-. Celkem Kč 158,-.

PPL kurýr 

Objednávky zadané do 10 hod s platbou na dobírku nebo online platební kartou expedujeme ještě týž den. Zásilka Vám bude zpravidla doručena do 24 hodin od předání zásilky firmě PPL.

V okamžiku expedice zásilky Vám na email budou zaslány informace o zásilce s číslem zásilky. Pokud Vás řidič nezastihne na uvedené adrese, zásilku předá na výdejní místo PPL

Při platbě předem na náš účet nebo online platební kartou je cena poštovného Kč 139,-.
Při platbě na dobírku je cena poštovného Kč 139,-, dobírka Kč 39,-. Celkem Kč 178,-

Výdejní místo – MANEO shops, Palackého 31, 26601 Beroun

Jakmile bude objednávka připravena k výdeji obdržíte od nás SMS zprávu.

Zasílání na Slovensko

Zboží objednané v našem e-shopu zasíláme i na Slovensko.

Objednané zboží posíláme prostřednictvím dopravní společnosti PPL - cena poštovného a dobírky je Kč 220,-. 

Nebo doručení na adresu kurýrem SK Paketa - cena poštovného Kč 150,-

Platba pouze on-line kartou.

Při objednávce nad 5000,- je doručení ZDARMA.

Storno objednávky a storno poplatek

V případě zrušení objednávky v době kdy byla zásilka již předána dopravci je kupující povinen zaplatit storno poplatek ve výši Kč 135,- (v případě objednávky na Slovensko 220,-), který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží. Objednávky prosím rušte telefonicky na 608 112 228 ne emailem. Na objednávky zrušené pouze emailem nemusí prodávající brát zřetel.

V případě, že si zásilku kupující nepřevezme od dopravce nebo nevyzvedne uloženou zásilku na uložišti zásilek je kupující povinen uhradit prodávajícímu storno poplatek ve výši Kč 135,- (v případě objednávky na Slovensko Kč 220,-), který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.

Hrazení poštovného při vrácení zboží, reklamaci a výměně zboží

Při vrácení zboží v zákonné lhůtě do 14 dnů bez udání důvodu - hradí poštovné zákazník (kupující).

Při výměně zboží hradí poštovné zákazník (kupující), v případě doplatku hradí zákazník i doběrečné.

Při vrácení zboží z důvodu reklamace - hradí poštovné zákazník (kupující).

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně na info@superjeans.cz a uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel psát na adresu elektronické pošty prodávajícího info@superjeans.cz

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud kupující v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy může kupující zaslat elektronicky prostřednictvím na info@superjeans.cz a uvést, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky (faktury), data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

V co nejkratším termínu (nejpozději do 14 dnů) od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

V případě výměny zboží vytvořte krátkou zprávu, za jaké zboží (velikost, barvu) si přejete objednaný produkt vyměnit. Vytvořte si kopii dokladu o zaplacení a ke zboží přiložte originál prodejního dokladu.

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 5 pracovních dnů od doručení zboží na uvedenou adresu, a to odesláním příslušné částky na bankovní účet kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

V případě vrácení zboží ze Slovenska je nutné uvést IBAN, SWIFT, název, adresu banky a adresu majitele účtu.

Zboží, zprávu pro nás, originál dokladu o koupi a veškeré ostatní doklady, které byly se zbožím dodány, nám zašlete zpět na adresu:
Investa Prag,a.s.
Palackého 31
266 01 Beroun

V případě vrácení objednávky osobně na výše uvedenou adresu Vám bude částka za zboží vyplacena na uvedený účet, který přiložte k vratce.

Zboží nezasílejte na dobírku!

Nebudou-li tyto podmínky dodrženy, nebudeme moci Vaše odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího (dobírkou).

Taktéž při objednání zboží upraveného přímo podle přání zákazníka není odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího možné.

Stručný přehled na závěr

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
  • Peníze nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky, ale pouze na bankovní účet

Záruka a reklamace

Na všechny výrobky zakoupené u nás se vztahuje standardní záruční lhůta 24 měsíců.

Doklad o koupi zboží plní funkci záručního listu.Doporučujeme tedy tento doklad pečlivě uschovat.Bez něj nemůže být žádná reklamace uplatněna.

Náklady spojené s reklamovaným zbožím hradí vždy kupující.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit nám zašlete na naši adresu:

Investa Prag, a.s.
Palackého 31
266 01 Beroun

V případě, že zboží bude zasláno na jinou adresu, nebude Vaší reklamaci vyhověno a zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího (dobírkou).

Co vše je potřeba při reklamaci zaslat?
Zašlete nám reklamované zboží s originálním dokladem o koupi (v případě, že jste zakoupili více zboží kopii dokladu), krátký popis závady s Vaším podpisem a datem odeslání.
Nezapomeňte uvést číslo účtu.

Na co se reklamace nevztahuje?
Reklamaci nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením, nesprávným čištěním nebo jeho opotřebení v důsledku nadměrného užívání.

Ochrana osobních údajů

1. Ochrana osobních údajů zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

2. Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

3. Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy (odeslání zásilky) a pro účely vedení uživatelského účtu (pokud se zákazník zaregistroval). Nezvolí-li zákazník jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací, obchodních sdělení zákazníkovi a odeslání hodnocení spokojenosti zákazníka. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

4. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

5. Zpracováním osobních údajů zákazníka může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu zákazníka předávány třetím osobám.

6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

8. V případě, že by se zákazník domníval, že prodávající nebo zpracovatel (odst. 5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

a. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

b. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9. Požádá-li zákazník o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Více lze najít na stránce Ochrana osobních údajů

PLATNOST OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Obchodní podmínky jsou platné do vydání nových obchodních podmínek.

Výše uvedené všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25.5.2018
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu všeobecných obchodních podmínek bez předchozího upozornění.